۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۳:۴۸

تداوم حمایت های آمریکا از تروریستها در سوریه

تداوم حمایت های آمریکا از تروریستها در سوریه

کمیته نیروهای مسلح سنای آمریکا بررسی لایحه دفاع ملی برای سال مالی ۲۰۱۶ که از اول اکتبر آغاز می‌شود را به اتمام رساند که در آن صدها میلیون دلار برای کمک به بی ثباتی در سوریه اختصاص یافته است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، کمیته نیروهای مسلح سنای آمریکا بررسی لایحه دفاع ملی برای سال مالی ۲۰۱۶ که از اول اکتبر آغاز می‌شود را به اتمام رساند.

این لایحه ۶۱۲ میلیارد دلار بودجه در اختیار وزارت دفاع و برنامه های امنیت ملی متعلق به وزارت انرژی قرار می دهد.

همچنین بر اساس لایحه فوق، ۳۰۰ میلیون دلار برای کمک نظامی به اوکراین و ۶۰۰ میلیون دلار برای آموزش گروه های تروریست مسلح در سوریه در نظر گرفته شده است.

در بیانیه کمیته نیروهای مسلح سنا آمده است: آمریکا دربرابر ادامه تهاجمات به ارتش اوکراین حمایت می کند. حمایت های مذکور در قالب استفاده از رادارها و تسلیحات مرگبار از جمله سلاح‌های ضد تانک است.

در ماه آوریل، کمیته نیروهای مسلح سنای آمریکا با تصویب لایحه ایT ۲۰۰ میلیون دلار برای تأمین سلاح به اوکراین و آموزش ارتش این کشور اختصاص داده بود.

کمک های نظامی آمریکا از اوکراین درحالیست که بر اساس اعلام یک مقام  نظامی در جمهوری خودمختار دونستک، اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته ۲۶ بار مناطق مسکونی در این جمهوری را گلوله باران کرده است.

کد خبر 2581298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha